Monday, March 14, 2011

:: dah kuAr hoSpitaL ::

Pagi tadi baru kuar dr hospital sg bakap.. masuk hr sabtu mlm.. maknenye duk sane 2 hari 2 mlm.. coz ptg tu cam air ketuban kuar.. tp aku pun x pasti sebenarnye.. tp my mom suh gak gi check hospital… hospital mane leh check sesaje ni… kompem kena tahan gak.. huhu… xpe la.. sbb aku pun xde pengalaman lg.. camne wana air ketuban pun aku xtau.. org kata wana jernih je.. ntah la.. erm.. mlm tu ade gak la sakit2 sket… tp on off.. merasa la aku nurse check bukaan rahim.. sakit gak.. tak terbuka pun lagi.. aku risau gak lau dah terbuka… awalnye anak mama nie nak kuar.. haha.. baru 36w 5d.. hehe..

Punya la bosan duk hospital.. baru aku tau.. ni la org yg x penah kena duk hospital lame2.. hahaha… asyik tido je.. nak men intenet pun xleh sgt… takut bateri hanset abes… tempat nak charge dah la xde.. erm.. sakit gak pinggang ni asyik baring je.. 1st night tu memang xleh nak tido… asyik terjaga je.. ngan sejuk yg amat sgt.. ngan perut asyik mengeras je.. ngan baby lam pewot ni asyik gerak je… siang tu apa lagi.. pas makan je tido.. asyik tido je la keje aku.. hehehehe… air ketuban xde kuar dah pun lepas tu.. Cuma sakit sket kat bawah perut.. maybe sbb nurse tekan kuat sgt mase check mlm tu.. skang dah lega leh balik umah.. yahuuuuu… 

No comments:

Post a Comment