Thursday, May 26, 2011

:: BF stuff ::

semalam kuar jenjalan ke pekan.. bosan dowhhhh duk umah.. bile dah kuar tu, lam pale otak nie ada je barang yg nak beli.. hehe.. memandangkan aku bF fawwaz, aku nak kena tambah botol susu untuk simpan susu..  sebelom ni aku beli 3 botol je.. ingatkan cukup la tuk skang b4 start keje.. rupanya tak cukup.. huhu.. my SIL bg pinjam die punya electric breast pump.. bile guna pump electric tu, kadang tu leh dapat sampai 8 oz (2 botol susu) lam masa 20 minit.. banyak tu.. alhamdulillah.. rezeki fawwaz.. botol ada 8 + 3 je.. tak cukup.. so aku pun beli la botol susu ni.. 
set nie ada 8 botol + free 2 botol = 10 botol..
tak tau la cukup tak untuk bile dah start keje nanti..


 aku kena beli breast pad gak.. penting mase gi kuar & keje.. takut susu meleleh kena baju.. lau meleleh memang basah baju.. beli yg paling banyak 84 keping.. lebih murah.. huhu.. 
harap-harap berbaloi la pakai breast pad nie.. tak basah baju...

No comments:

Post a Comment