Wednesday, May 2, 2012

:: Lega Sudah ::

Salam...~


Hai.. Walaupun semlm cuti sempena hari pekerja, tp aku kena keje gak.. Menyiapkan bahan2 yg diperlukan utk meeting panitia matematik ke-2.. Pastu sediakan softcopy & hardcopy bahan yg penyelaras MaCs spm minta.. Pas semua dah setel baru start wat abm utk digunakan masa kena observe.. Diobserve oleh ketua bidang.. Lau skool lama dulu kena observe ngan ketua panitia je.. Nie terus ngan ketua bidang.. Huhhh.. Gerun sket la... Hahaha.. Tp semuanya ok dan berjalan ngan lancar.. :-*.. Next aktiviti adalah koko.. Sepatutnya aku punya turn bukan this week.. Tp terpaksa ganti ckgu yg sepatutnye.. Seb baik org yg aku slalu tumpang kete tu ok.. Sebenarnye lam hati nie hangin gak sket.. Org lain mmg pentingkn diri sendiri tol.. Cam la die sorg je ada masalah transpot.. Abes aku nie xde masalah ke??? Aku menumpang org gak.. Bukannye aku gi skool nek heli..sangat geram.. Huhu.. Takpe la.. Mungkin ada hikmah di sebaliknya kot.. o_O..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment