Tuesday, November 24, 2015

Selamat Bercuti...

Assalamualaikum..

          Hai... yeayyyy... cuti sekolah dah bermula... sangat besttttt.. leh rehatkan badan... penat sangat... pagi2 bangun awal... terus gerak pegi keje... balik lak lambat... sejak2 dpt pengetua baru semua berubah... keje di sekolah start 630... kau hadoooo?? hmmm.. memang stress... dulu2 bleh rilex lg.. skang ni xde dah.. masa utk selesaikan keje pun tak cukup... so cuti ni la nk rehat.. next year lagi penat kot... harap2 diberi semangat dan kekuatan utk buat keje dengan berdedikasi... cewahhhh... hehehe... tp yg terkilan ada yg kurang memahami keadaan aku skang... bukan aku minta utk bz camni... tu aku perlu ikut sbb aku makan gaji... mana leh bangkang or buat sesuka hati.. sedeh tauuu... aku sabar je... walaupun sangat penat dengan keadaan ni.. hari-hari terkejar-kejar.. huhu... k la.. nanti sambung lagi.. nak layan cite jap... memori cinta suraya episod 71 yg semalam... hehe.. 

No comments:

Post a Comment